Dieta w profilaktyce AMD,przepisy,badanie ostrości wzroku,pomiar ciśnienia wewnątrzgałkowego,badanie odcinka przedniego przy pomocy lampy szczelinowej typu Haag-Streit,badanie tylnego odcinka oka za pomocą soczewki Volk i wziernika Fisona oraz trójlustra Goldmanna,badanie wady wzroku (autorefraktometr i skiaskopia),dobór okularów,dobór soczewek kontaktowych,diagnostyka w zakresie schorzeń przedniego i tylnego odcinka gałki ocznej, ze szczególnym uwzględnieniem schorzeń siatkówki i nerwu wzrokowego,diagnostyka i leczenie choroby zezowej,SOCT,SOCT Jaskrowe,biometria,biometria optyczna,USG,PEŁNA DIAGNOSTYKA JASKRY,pomiar ciśnienia wewnątrzgałkowego,HRT III (badanie tarczy nerwu wzrokowego),badanie kąta przesączania (SOCT i trójlustro Goldmanna),pachymetria (SOCT),pole widzenia,pole niebiesko-żółte,czy jesteś w grupie ryzyka jaskry,jaskra,skiaskop,tablice snellena,autorefraktometr,tonometr,trójlustro goldmanna,soczewka volc,wziernik fisona,diagnostyka i leczenie suchego oka,soczewki kontaktowe,choroba zezowa,zez,synoptofor,linijki pryzmatyczne,bioptor,test muchy,test Langa,widzenie barw,tablice Ishihary,Optyczna koherentna tomografia,OCT Spektralne,SS-OCT,OCT Spektralne,choroby plamki,odwarstwienia siatkówki,dystrofie siatkówki,choroby pogranicza szklistkowo-siatkówkowego,zmiany w przebiegu cukrzycy i chorób naczyniowych,Jak wygląda i na czym polega badanie,definicja badania,ultrasonografia,Badanie USG B,badanie za pomocą ultradźwięków, tonometria impresyjna,tonometria aplanacyjna,tonometria bezdotykowa,tonometr Schiötza,tonometr aplanacyjny Goldmanna,Ciśnienie wewnątrzgałkowe,TRK-1P Topcon,tarcza nerwu wzrokowego,plamka żółta,Diagnostyka i monitorowanie jaskry,Badanie rogówki,Heidelberg Retinal Tomograph,dystrofia Fuchsa,jaskrowy obrzęk śródbłonka rogówki,dno oka,Perymetria,nieprawidłowy obraz dna oka,HFA II 745i polomierz komputerow,Humphrey Systems Carl Zeiss Groupy,Wskazania do badania,badanie,neuropatia jaskrowa,soczewki wieloogniskowe

Roladki z piersi indyka nadziewane suszonymi pomidorami

• 1 pierś z indyka
• słoik suszonych pomidorów
• 2 łyżki suszonego czosnku niedźwiedziego
• 2 ząbki czosnku
• pieprz ziołowy
• bulion lub woda

Pierś z indyka pokroić na kawałki o grubości 2 – 3 cm, które później będzie można łatwo rozbić. Suszone pomidory (z połową zalewy), świeży czosnek i czosnek zmiksuj w blenderze na gładką pastę. Rozbite filety posól odrobiną soli lub posyp ulubionymi ziołami, jeśli nie używasz soli. Na każdy kawałek mięsa rozsmaruj pastę z suszonych pomidorów i zwiń mięso z piersi z indyka zawijając w folię aluminiową, tworząc tzw. zamknięcie na kształt cukierka. Na blachę, na której będziesz układać roladki, wlej bulion lub wodę z dodatkiem ziół - tak aby sięgał ¼ wysokości roladki. Wstaw do piekarnika i duś w piekarniku rozgrzanym do 140 stopni przez ok. 35 – 45 minut. W tym czasie ugotuj kaszę i zblanszuj kalafiora lub przygotuj inne warzywa na dodatek. Po upieczeniu roladek z piersi indyka nadziewane suszonymi pomidorami pozostaw 10 – 15 minut mięso w piekarniku, aby mięso chwilę odpoczęło. Potem wyjmij z folii aluminiowej i pokrój na plastry. Podawaj z kaszą lub ryżem i warzywami.

ZOBACZ INNE PRZEPISY

Pasta z makreli i awokadoi

Sałatka grecka z oliwkami

Pasta z makreli i awokado